Ο Δήμαρχος Τήνου Παναγιώτης Κροντηράς στο ONE tv για την κατάσταση του Κέντρου Υγείας Τήνου
Στην πρόσφατη παρέμβασή μου στην εκπομπή του Βαγγέλη Καποδίστρια στο One tv, έθεσα το Υπουργείο Υγείας προ των ευθυνών του για την οριακή κατάσταση του Κέντρου Υγείας Τήνου. Με βάση το ομόφωνο ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου, ξεκαθάρισα ότι η υποστελέχωση δεν είναι πλέον ανεκτή.
