Ολοκληρώθηκε με επιτυχία στην Τήνο το Final Four του Πρωταθλήματος Volley Κ16 των Κυκλάδων, με τη συμμετοχή τεσσάρων εξαιρετικών ομάδων και τη θερμή παρουσία φιλάθλων και οικογενειών. Ο Δήμος Τήνου είχε τη χαρά και την τιμή να φιλοξενήσει άλλη μία σημαντική αθλητική διοργάνωση των Κυκλάδων, επιβεβαιώνοντας για ακόμη μια φορά τη δέσμευσή του στην προώθηση του αθλητισμού και της συνεργασίας μεταξύ των νησιών μας.
Στην εποικοδομητική μας συνάντηση με τον Χωρικό Άντιπεριφερειάρχη Κυκλάδων Γιώργο Λεονταρίτη επιβεβαιώθηκε η δέσμευση της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου να αναλάβει την σύνταξη μελέτης, τη χρηματοδότηση και τη δημοπράτηση του έργου του γηπέδου της Στενής καθώς και την διενέργεια επισκευών που αφορούν το γήπεδο στο Βίντσι.
Τον ευχαριστούμε θερμά και εκείνον και τον Περιφερειάρχη Γιώργο Χατζημάρκο για τη στήριξη και την προώθηση των αιτημάτων μας.
Μια ιδιαίτερης σημασίας εξέλιξη για τα αθλητικά δρώμενα του νησιού μας και ειδικότερα για την ευρύτερη περιοχή της Στενής πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Δημαρχείο Τήνου, παρουσία του Σεβασμιοτάτου Καθολικού Αρχιεπισκόπου π. Ιωσήφ Πρίντεζη.
Μετά από πολλά χρόνια εγκατάλειψης, ο χώρος του παλαιού γηπέδου στο Πεντόστρατο παραχωρείται με χρησιδάνειο από την Καθολική Αρχιεπισκοπή προς τον Δήμο Τήνου. Ένα καθοριστικό βήμα ώστε, με τις απαραίτητες παρεμβάσεις, να ξαναζωντανέψει ένας χώρος που κάποτε φιλοξενούσε χαρές, δράση και προσδοκίες της νεολαίας του τόπου μας.
Σε συνέχεια της συνάντησης που πραγματοποιήθηκε στη Σύρο με τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Γιώργο Λεονταρίτη, παρουσία του Δημάρχου και της Επάρχου Τήνου, δρομολογείται πλέον η υπογραφή διαβαθμιδικής σύμβασης με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, ώστε να υλοποιηθεί η δέσμευση για την επαναλειτουργία του γηπέδου.
Το γήπεδο, όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, θα φέρει το όνομα “Νικόλαος Φώσκολος”, ως ελάχιστη ένδειξη τιμής στη σημαντική προσφορά του στο τοπικό ποδόσφαιρο και στην αθλητική ιστορία της Τήνου. Στόχος όλων είναι να ξαναδούμε τα παιδιά των “πάνω μερών” και ολόκληρου του νησιού να αθλούνται και να χαίρονται ξανά τον συγκεκριμένο χώρο.
Ο Δήμαρχος Τήνου ευχαρίστησε θερμά τον Σεβασμιώτατο Αρχιεπίσκοπο π. Ιωσήφ Πρίντεζη, καθώς και τον π. Φραγκίσκο Βιδάλη για τη συνεργασία και τη θετική τους στάση που συνέβαλε καθοριστικά στην επίτευξη της συμφωνίας.
Επιπλέον, εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του προς τους συνεργάτες του για τη συνεχή και μεθοδική δουλειά τους στο συγκεκριμένο θέμα, πιο συγκεκριμένα στον Εντεταλμένο Σύμβουλο Εξωμβούργου, Ιωάννη Ζαλώνη του Στεφάνου, τον Εντεταλμένο Αθλητισμού, Ιωάννη Μέγκουλα, στον Πρόεδρο της Δημοτικής Κοινότητας Στενής, Ιωάννη Χαρκιόπουλο και στα μέλη του Τοπικού Συμβουλίου για την έμπρακτη στήριξή τους.
Το νησί μας σήμερα κάνει ένα βήμα προς την ενίσχυση του αθλητισμού και της νεολαίας της, με σεβασμό στο παρελθόν και πίστη στο μέλλον.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.