Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Ηλεκτρονικές Πληρωμές


Οδηγίες

Εδώ μπορείτε να βρείτε αναλυτικές οδηγίες σχετικά με την εγγραφή στο Σύστημα του Δήμου μας.

ΟΔΗΓΙΕΣ

Συχνές ερωτήσεις

– Ο λογαριασμός που θέλω να πληρώσω είναι σε διαφορετικό όνομα τι κάνω;

Επειδή για λόγους ασφαλείας τα ρολόγια συνδέονται με βάζει το ΑΦΜ του πολίτη.
Μπορείτε να συμπληρώσετε την αίτηση “Αλλαγή ονόματος στους λογαριασμούς Ύδρευσης”

– Έχω κάνει σύνδεση βλέπω τους λογαριασμούς μου αλλά τα παλιούς λογαριασμούς δεν βλέπω γιατί;

Μετά την σωστή ολοκληρωμένη σύνδεση των μετρητών, για λόγους συγχρονισμού χρειάζονται επιπλέον 1-2 ημέρες

– Έχω κάνει αίτημα για σύνδεση αλλά δεν έχει ολοκληρωθεί αρκετές ημέρες τί γίνεται;

Σιγουρευτείτε οτι στο ΑΦΜ που κάνατε την σύνδεση υπάρχει λογαριασμός Ύδρευσης, σε κάθε άλλη περίπτωση δεν υπάρχει σύνδεση και θα πρέπει να γίνει αλλαγή ονόματος στα στοιχεία σας. Αν έχετε λογαριασμό, σημειώστε οτι πρέπει να περάσουν 1-2 εργάσιμες για να γίνει η σωστή σύνδεση.

– Νομίζω οτι έχει ζήτημα η υπηρεσία σας τι κάνω;

Αν νομίζετε οτι υπάρχει κάποιο ζήτημα στο σύστημα ή ψάχνετε κάτι που δεν το βρίσκετε. Μπορείτε έυκολα να στείλετε ένα ερώτημα στο email dtexilzes@gmail.com, με την περιγραφή του ζητήματος που αντιμετωπίζετε.

Μετάβαση στο περιεχόμενο