Ηλεκτρονικές Πληρωμές
Online Πληρωμές – Σύστημα Διαδικτυακής Οικονομικής Πληροφόρησης & Πληρωμών Συναλλασσόμενων
Συχνές ερωτήσεις
Επειδή για λόγους ασφαλείας τα ρολόγια συνδέονται με βάζει το ΑΦΜ του πολίτη.
Μπορείτε να συμπληρώσετε την αίτηση “Αλλαγή ονόματος στους λογαριασμούς Ύδρευσης”
Μετά την σωστή ολοκληρωμένη σύνδεση των μετρητών, για λόγους συγχρονισμού χρειάζονται επιπλέον 1-2 ημέρες
Σιγουρευτείτε οτι στο ΑΦΜ που κάνατε την σύνδεση υπάρχει λογαριασμός Ύδρευσης, σε κάθε άλλη περίπτωση δεν υπάρχει σύνδεση και θα πρέπει να γίνει αλλαγή ονόματος στα στοιχεία σας. Αν έχετε λογαριασμό, σημειώστε οτι πρέπει να περάσουν 1-2 εργάσιμες για να γίνει η σωστή σύνδεση.
Αν νομίζετε οτι υπάρχει κάποιο ζήτημα στο σύστημα ή ψάχνετε κάτι που δεν το βρίσκετε. Μπορείτε έυκολα να στείλετε ένα ερώτημα στο email dtexilzes@gmail.com, με την περιγραφή του ζητήματος που αντιμετωπίζετε.