Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Αντιδήμαρχοι Τήνου


Σύμφωνα με την απόφαση του Δημάρχου Τήνου 01/Β/2024 ορίζονται οι κάτωθι δημοτικοί σύμβουλοι ως Αντιδήμαρχοι του Δήμου Τήνου με θητεία από 08-01-2024 μέχρι 31-12-2024 και μεταβιβάζονται σε αυτούς συγκεκριμένες αρμοδιότητες καθ’ ύλην και κατά τόπο, των Υπηρεσιών του Δήμου Τήνου σύμφωνα με τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας ως εξής.

1) Ευάγγελος Κορνάρος του Νικολάου

Αντιδήμαρχος Διοικητικών & Οικονομικών Υπηρεσιών με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Οικονομικών θεμάτων και ιδίως:

  • Την εποπτεία και ευθύνη των οικονομικών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των: Προσόδων, ΤΑΠ και Τελών Καθαριότητας-Φωτισμού, Ελέγχου, Δημοτικής Περιουσίας, Ταμειακής Βεβαίωσης Εισπράξεων Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης, Προϋπολογισμού, Εκκαθάρισης Δαπανών, Προμηθειών, Λογιστηρίου – Διπλογραφικού, Ταμείου, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων.
  • Την έκδοση του τεκμηριωμένου αιτήματος, την έγκριση των δαπανών και τη διάθεση όλων των εγγεγραμμένων στον προϋπολογισμό πιστώσεων, συμπεριλαμβανομένων των πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση, με την έκδοση της σχετικής απόφασης ανάληψης υποχρέωσης.

Διοικητικών θεμάτων και ιδίως:

  • την εποπτεία και ευθύνη των Διοικητικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, Γραμματείας Οργάνων Διοίκησης, Ληξιαρχείου, Δημοτολογίου, Δημοτικής Κατάστασης, Πρωτοκόλλου & Διεκπεραίωσης.
  • την έκδοση των πράξεων των υπηρεσιακών μεταβολών του προσωπικού
  • τη χορήγηση αδειών του προσωπικού
  • την τέλεση πολιτικών γάμων
  • την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών
  • τη λειτουργία των υπηρεσιών Αλλοδαπών και Μεταναστών
  • την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.
  • Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη εν γένει της Υπηρεσίας Νεκροταφείων, για την εύρυθμη λειτουργία των.
  • τον έλεγχο καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος,
  • την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος.
  • την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία οποιασδήποτε επιχείρησης, εκμετάλλευσης, οργανισμού, φορέα.
  • τη χορήγηση αδειών άσκησης επαγγέλματος.
  • την προστασία της δημόσιας υγείας, τον υγειονομικό έλεγχο των καταστημάτων και επιχειρήσεων, την προστασία του καταναλωτή.

2) Αντώνιο Ξενόπουλο του Ιωάννη

Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη εν γένει του Τμήματος Πρασίνου και Διαχείρισης Απορριμμάτων, όπως καθορίζεται στον οικείο Ο.Ε.Υ.
  • Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινοχρήστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου Τήνου καθώς και της αποκομιδής και διαχείρισης των Α.Σ.Α. και εν γένει των απορριμμάτων/αποβλήτων.
  • Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη για την αποκομιδή και διαχείριση των ανακυκλώσιμων υλικών.
  • Την εποπτεία του προσωπικού του Τμήματος Πρασίνου και Διαχείρισης Απορριμμάτων καθώς και την οργάνωση και διάθεση των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού όπου απαιτείται (σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς) καθώς και την τήρηση ωραρίου.
  • Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη των διαδικασιών που σχετίζεται με την χορήγηση υπερωριών και αδειών του Τμήματος Πρασίνου και Διαχείρισης Απορριμμάτων.
  • Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη της λειτουργίας του Δεματοποιητή (εγκατάσταση – εξοπλισμός δεματοποίησης) και εν γένει της εγκατάστασης επεξεργασίας και προσωρινής απόθεσης Α.Σ.Α. στη περιοχή Κοσσίνι.
  • Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη της Μεταβατικής Περιόδου (επεξεργασία- διαχείριση νέων Α.Σ.Α.).
  • Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη για τη συντήρηση, ασφάλεια, κίνηση και φύλαξη των αυτοκινήτων και μηχανημάτων και εν γένει των κινητών πραγμάτων του Τμήματος Πρασίνου και Διαχείρισης Απορριμμάτων.
  • Την εποπτεία και την ευθύνη διαχείρισης υλικών, καυσίμων, ανταλλακτικών του Τμήματος Πρασίνου και Διαχείρισης Απορριμμάτων.
  • Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη για την καθαριότητα των ακτών και παραλιών του Δήμου Τήνου καθώς και για την ναυαγοσωστική κάλυψη των πολυσύχναστων παραλιών.
  • Την ευθύνη και εποπτεία για τη διαχείριση των περιπτώσεων απόθεσης οικοδομικών υλικών και μπαζών σε δρόμους και κοινόχρηστους χώρους και της επιβολής προστίμων στις περιπτώσεις αυθαίρετης κατάληψης πεζοδρομίων και κοινόχρηστων χώρων.
  • Την εφαρμογή του Κανονισμού Καθαριότητας του Δήμου Τήνου.
  • Την ευθύνη και εποπτεία για την περισυλλογή ογκωδών αντικειμένων και εγκαταλελειμμένων πάσης φύσεως οχημάτων.
  • Την υπογραφή όλων των αποφάσεων ή άλλων εγγράφων, που εκδίδονται κατ’ ενάσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων του καθώς και όλα τα έγγραφα αλληλογραφίας προς πάσης φύσεως φορείς, δημόσιους ή ιδιωτικούς, εφόσον αφορούν ζητήματα αρμοδιότητάς του, πέραν αυτών που εκ του νόμου υπογράφονται μόνο από τον Δήμαρχο.
  • Την εισήγηση στα αρμόδια όργανα του Δήμου για τα θέματα των αρμοδιοτήτων που αναφέρονται παραπάνω και την εκτέλεση των σχετικών αποφάσεων.
  • Την εποπτεία των υπηρεσιών του Δήμου, που άπτονται της καθημερινότητας του Δημότη, όπως μικροεπισκευές, μικροσυντηρήσεις, συντηρήσεις αγροτικού οδικού δικτύου, συντηρήσεις/εγκαταστάσεις εξοπλισμού παραλιών, συντηρήσεις και τοποθετήσεις πινακίδων,μικροσυντηρήσεις κτιρίων ιδιοκτησίας του Δήμου (ιδιόχρηση και μισθωμένα σε δημόσιους φορείς) και ειδικότερα όλων των εργασιών που εκτελεί ο Δήμος με αυτεπιστασία.
  • Την τέλεση πολιτικών γάμων.

3) Ιωάννη Ζαλώνη του Αλεξάνδρου

Αντιδήμαρχος Ύδρευσης – Αποχέτευσης με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη εν γένει του Τμήματος Ύδρευσης – Αποχέτευσης, όπως καθορίζονται στον οικείο Ο.Ε.Υ.
  • Την εποπτεία του προσωπικού της Τμήματος Ύδρευσης – Αποχέτευσης καθώς και την οργάνωση και διάθεση των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού όπου απαιτείται (σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς) καθώς και την τήρηση ωραρίου.
  • Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη για τη συντήρηση, ασφάλεια, κίνηση και φύλαξη των αυτοκινήτων και μηχανημάτων του Τμήματος Ύδρευσης – Αποχέτευσης.
  • Την εφαρμογή του Κανονισμού Ύδρευσης – Αποχέτευσης του Δήμου Τήνου.
  • Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη λειτουργίας των μονάδων αφαλάτωσης καθώς και της
  • ποιότητας και της επάρκειας του νερού στα δίκτυα ύδρευσης.
  • Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη της συντήρησης των συστημάτων ύδρευσης.
  • Την ευθύνη για τα αντιπλημμυρικά και εγγειοβελτιωτικά έργα.
  • Την καθοδήγηση, εποπτεία και εν γένει παρακολούθηση έργων και πάσης φύσεως εργασιών στον τομέα της ύδρευσης και αποχέτευσης
  • Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη της διαχείρισης υλικών, καυσίμων, ανταλλακτικών μηχανολογικού εξοπλισμού του τμήματος Ύδρευσης –Αποχέτευσης.
  • Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη της συντήρησης και λειτουργίας της αποχέτευσης, των μονάδων βιολογικού καθαρισμού και συνοδών εγκαταστάσεων.
  • Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη των διαδικασιών που σχετίζεται με την χορήγηση υπερωριών και αδειών υπαλλήλων ύδρευσης –αποχέτευσης.
  • Την μέριμνα καλής λειτουργίας μονάδων φίλτρανσης νερού.
  • Την υπογραφή όλων των αποφάσεων ή άλλων εγγράφων, που εκδίδονται κατ’ ενάσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων της καθώς και όλα τα έγγραφα αλληλογραφίας προς πάσης φύσεως φορείς, δημόσιους ή ιδιωτικούς, εφόσον αφορούν ζητήματα αρμοδιότητας της, πέραν αυτών που εκ του νόμου υπογράφονται μόνο από τον Δήμαρχο
  • Την εισήγηση στα αρμόδια όργανα του Δήμου για τα θέματα των αρμοδιοτήτων που αναφέρονται παραπάνω και την εκτέλεση των σχετικών αποφάσεων.
  • Την τέλεση πολιτικών γάμων

4) Ιωάννη Εξιλζέ του Χρήστου

Αντιδήμαρχος Ψηφιακής Διοίκησης και Καινοτομίας

  • Την καθοδήγηση, εποπτεία και συντονισμό ενεργειών και δράσεων που αφορούν το Αυτοτελές Τμήμα Προγραμματισμού και Πληροφορικής και του Γραφείου Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών.
  • τη διαφάνεια και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση,
  • τη λειτουργία του προγράμματος Διαύγεια
  • τη λειτουργία των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ),
  • τα θέματα πρωτογενούς τομέα (Αγροτικής Ανάπτυξης, Κτηνοτροφίας, Αλιείας)
  • τα θέματα προβολής του Δήμου
  • τη διαχείριση των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και των εν γένει θεμάτων που συνδέονται με χρηματοδοτήσεις στα πλαίσια προγραμμάτων χρηματοδότησης
  • τη λειτουργία Δημοτικών και λαϊκών αγορών, εμποροπανηγύρεων, την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων και τη χορήγηση των σχετικών αδειών
  • τη Διαφήμιση, και τους χώρους για την τοποθέτηση πλαισίων προβολής υπαίθριας διαφήμισης.
  • την επιβολή πρόστιμων για τα παράνομα πλαίσια και τις παράνομες πινακίδες (ν.2946/2001, ΦΕΚ 224Α’/2001)
  • γενικά τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων των ανωτέρω αρμοδιοτήτων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
  • Την εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων, που αφορούν τα αδέσποτα ζώα με την ανάληψη πρωτοβουλιών και την υλοποίηση δράσεων που αφορούν τη μέριμνα για την περισυλλογή, τη σήμανση, την καταγραφή, την περίθαλψη κ.λπ. των αδέσποτων ζώων, όπως αυτά προβλέπονται από τις κείμενες διατάξεις.
  • την τέλεση πολιτικών γάμων

5) Πηνελόπη Τριγώνη του Δημητρίου

Αντιδήμαρχος Παιδείας, Κοινωνικής Προστασίας και Δια Βίου Μάθησης

  • Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη για τη συντήρηση και επισκευή των σχολικών μονάδων (σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς και τους αρμόδιους αντιδημάρχους ή/και εντεταλμένους συμβούλους).
  • Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη του τομέα Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Εθελοντισμού.
  • Την ευθύνη λειτουργίας του Παιδικού Σταθμού και των Προγραμμάτων Βοήθεια στο Σπίτι (ΒσΣ), Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων (ΚΗΦΗ) και Κέντρο Δημιουργικής Απα σχόλησης Παιδιών (ΚΔΑΠ)
  • Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη του τομέα Κοινωνικής Προστασίας –Πρόνοιας και των Κέντρων Κοινότητας του Δήμου.
  • Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη και εν γένει το συντονισμό των θεμάτων και την εφαρμογή μέτρων για την προαγωγή της Υγείας και της Ασφάλειας των εργαζομένων κατά την εργασία σε συνεργασία με τον Τεχνικό Ασφαλείας και Ιατρό Εργασίας και την παροχή μέ τρων ατομικής προστασίας.
  • την τέλεση πολιτικών γάμων

Την κ. Πηνελόπη Τριγώνη του Δημητρίου, ήδη καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Παιδείας, Κοινωνικής Προστασίας και Δια Βίου Μάθησης με αντιμισθία, ορίζει και κατά τόπον Αντιδήμαρχο Δημοτικής Ενότητας Πανόρμου και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

α) την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα Πανόρμου,
β) την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Πανόρμου,
γ) τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Πανόρμου, σε κατάσταση καλής λειτουργίας,
δ) την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας Πανόρμου και
ε) τη συνεργασία με τον Πρόεδρο του συμβουλίου της Δημοτικής Κοινότητας Πανόρμου για την επίλυση των προβλημάτων του.

Μετάβαση στο περιεχόμενο