Συνάντηση του Δημάρχου Τήνου με κλιμάκιο του ΚΚΕ
Ο Δήμαρχος Τήνου, κ. Παναγιώτης Κροντηράς, υποδέχθηκε στο Δημαρχείο κλιμάκιο του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας (ΚΚΕ), αποτελούμενο από τον Ευρωβουλευτή κ. Λευτέρη Νικολάου-Αλαβάνο, την κ. Άννα Μαραβέλια, πρώην Δημοτική Σύμβουλο, και την κ. Φραντζέσκα Πρωτόπαπα, Γραμματέα της Κομματικής Οργάνωσης Τήνου.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, συζητήθηκαν κρίσιμα ζητήματα που αφορούν την καθημερινότητα και την ποιότητα ζωής των κατοίκων του νησιού, όπως:
- η ηλεκτροδότηση και η υδροδότηση,
- η αποκομιδή των απορριμμάτων και η λειτουργία του βιολογικού καθαρισμού,
- η στελέχωση και η εύρυθμη λειτουργία του Κέντρου Υγείας,
- η ανάγκη βελτίωσης των υποδομών και δικτύων,
- ζητήματα που αφορούν τις θαλάσσιες μεταφορές και το κόστος των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων.
Ο Δήμαρχος Τήνου ενημέρωσε το κλιμάκιο για τις πρωτοβουλίες που ήδη έχουν αναληφθεί από τη Δημοτική Αρχή και τις ενέργειες που βρίσκονται σε εξέλιξη, τονίζοντας ότι ο Δήμος βρίσκεται σε διαρκή συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς και υπηρεσίες για την εξεύρεση λύσεων.
Η Δημοτική Αρχή παραμένει προσηλωμένη στον στόχο της βελτίωσης της καθημερινότητας των πολιτών, επιδιώκοντας διαρκώς τη συνεργασία και τον συντονισμό όλων των εμπλεκόμενων πλευρών, για το καλό του νησιού και την ευημερία της τοπικής κοινωνίας.
